Diili kliendiuuring

Uuring:
Diilil on kõige rahulolevamad kliendid

Kantar Emori läbi viidud uuringute kohaselt on Diili lepingulised kliendid oma operaatoriga kõige rahulolevamad. Küsimusele „Kui tõenäoliselt Sa soovitaksid sõbrale/tuttavale oma mobiilioperaatorit?” vastas 54% Diili kasutajatest, et soovitaks oma mobiilioperaatorit.


Diili kliendiuuring skeem
Kantar Emor viis läbi uuringu 5423 inimese seas CAWI metoodikat kasutades. Uuringus osalesid 15-60aastased Eesti elanikud. Uuringu periood on jaanuar-detsember 2017. Välja on toodud 12 kuu kumulatiivsed tulemused.

Rahulolul on põhjus –
lihtsus, soodsus ja kvaliteet.

  • Paketid on soodsad ja lihtsad;

  • Pakettides on piiramatult kõneminuteid ja sõnumeid;

  • Kõneminuteid ja sõnumeid saad kasutada ka Euroopa Liidus;

  • Paketis on internet piiramatul 4G kiirusel;

  • Kasutame kvaliteetset Telia leviala ja teenindusvõrku.