14.03.2020
Diil annab nõu: millega peaks arvestama suurenenud viirusohu ja eriolukorra puhul
Kuna suurenenud viirusoht ning valitsuse poolt välja kuulutatud eriolukord muudavad olulisel määral meie igapäevaelu, pani Diil oma klientidele kokku info ja nõuanded, millega peaks muutunud situatsioonis arvestama.
Esinduste töö
See on vajalik, et kaitsta nii oma töötajaid kui kliente võimaliku nakatumise eest. Telia esinduste töötajad kasutavad kliendikontaktide vahel desinfitseerimisvahendeid, et viirusohuga seotud riske maandada. Esinduse mittetöötamisel soovitame teha Diili-suunalisi toiminguid meie veebipõhises Diili e-pood.
Diili teenuste tellimine ja muutmine
Tulenevalt olukorrast soovitame erinevate teenuste tellimisel ja muutmisel ning kauba soetamisel kasutada e-kanaleid. Valdavat osa Diili pakutavatest teenustest saab tellida ja muuta meie veebipõhises iseteeninduses. Nii saab iseteeninduse vahendusel näiteks muuta oma mobiilse interneti- ja kõnepakette, tellida lisamahtu jne. Seadmete soetamisel on abiks aga Diili e-pood.
Rikked, tehnilised mured ja küsimused
Rikete ning muude tehniliste murede ja küsimuste korral on klientidele abiks tavapärased Telia ja Diili kanalid. Küll peab arvestama sellega, et kriisiolukorra tõttu võivad Telia ja Diili infoliinid olla tavapärasega võrreldes enam koormatud. Diili klientidele on endiselt avatud Diili infoliin 13445, samuti aitab erinevate küsimuste ja murede korral Diili koduleht.
Arvete info ja tasumine
Soovitame kõikidel klientidel võimaluse korral saada infot arvete kohta ning tasuda arveid e-kanalite vahendusel. Selleks saab kasutada Diili iseteenindust.
Arve tasumiseks saab mugavalt kasutada ka pangalinke, mis asuvad kliendile saadetud e-kirja sisus või sõlmida püsimakseleping arvete tasumiseks kliendi poolt eelistatud pangas.