18.10.2017
Saa tuttavaks uue Diiliga!
Diil läbis värskenduskuuri, millega muutus märgatavalt tema olemus ja nägu. Pensionile suundus ka Diili Koer, kes andis rolli üle uuele tegijale.
Sinine värv ja uus koer
Suurimaks ja nähtavaimaks muutuseks Diili rohelise värvi asendamine sinisega. Lisaks asendusarmsaks saanud hüperaktiivne Diili Koer uue koeraga. Rex ehk rahvasuus tuntud ka kui Diili Koer lõbustas aastate jooksul nii kliente kui ka õrritas konkurente. Rexi ameti võttis üle uus Diili Koer, kes on senisest koerast rahulikum ning tegeleb lahenduste otsimise asemel lahenduste pakkumisega. Lisaks liigub uus koer animeeritud maailmast päris inimestega päris maailma.
Uuenenud koduleht
Ka Diili koduleht on oodanud uuenduskuuri juba pikemat aega ning 18. oktoobrist on diil.ee uus ja mobiilisõbralik. Diili iseteeninduses ning e-poes muutus värv, kõik muu jäi esialgu samaks.
Mobiilsideteenused lepingulistele eraklientidele
Diili ärijuhi Ave Vahemetsa sõnul on Diil nii oma tegude kui pakkumiste poolest alati selgelt eristunud teistest mobiilioperaatoritest ning seda joont on plaanis ka edaspidi hoida.
„Diil pole kunagi olnud pelgalt kõnekaart – enamuse meie klientuurist moodustavad lepingulised kliendid, kes hindavad soodsaid, lihtsaid ja mugavaid mobiiliteenuseid. Kõnekaardi kasutajaid on Diili tänaste klientide seas alla 10 protsendi. Kui siia lisada see, et pakume teenust Eesti parima katvusega Telia mobiilivõrgus, mis võimaldab ühtlasi riigi kõrgeimat keskmist mobiilse interneti kiirust, saame kokku väga kvaliteetse ja konkurentsivõimelise teenuse,“ selgitas Vahemets.
Tema kinnitusel keskendub Diil ainult erakliendi mobiilside lahendustele, pakkudes ühelt poolt lihtsaid valikuid ja teenuseid, teisalt aga soodsaid telefone, tahvelarvuteid ning teisi mobiilse interneti kasutamiseks vajalikke seadmeid. Hiljuti tõi Diil turule ka soodsad Euroopa Liidu rändluspaketid, millega kliendid saavad soodsaid kõne- ja andmeside teenuseid kasutada nii Eestis kui kogu EL-is.