Diili ja Simpeli kõnekaartidest saab sügisel Super kõnekaart
Telia lihtsustab sel aastal oma kõnekaartide valikut ning liidab kolm erinevat kõnekaardi brändi üheks: senised Simpel ja Diil kõnekaardid hakkavad sügisel kandma Super kõnekaardi nime.
Praeguseks on juba lõppenud Simpel ja Diil kõnekaartide tootmine ning seetõttu ei saa neid erinevatesse müügikanalitesse ka enam juurde tellida. Nendes müügikohtades, kus veel Diili ja Simpeli kõnekaarte saada on, toimub kaartide müük kas kuni kauba lõppemiseni või kuni sügiseni, mil Simpel ja Diil liidetakse Super kõnekaardiga.
Telia kliendiväärtuse juhi Miina Lillemaa sõnul on erinevate kõnekaartide liitmise üks eesmärk muuta kohalik kõnekaardi turg tarbijate jaoks läbipaistvamaks, kus valiku tegemine oleks mugavam ja lihtsam.
“Teine väga oluline eelis on aga see, et saame edaspidi suunata kogu oma arendusressursi senise kolme kõnekaardi asemel ühele ning pakkuda seeläbi klientidele veelgi rohkem väärtust. Näiteks saavad Diili ja Simpeli kõnekaardi kasutajad kohe peale Superiga liitmist kasutama hakata Telia 5G võrgu pakutavaid kiirusi,” märkis Lillemaa.
Super on Eesti suurima kasutajate arvuga kõnekaart, mida kasutab ca 147 000 klienti. Diili kõnekaardil on aktiivseid kasutajaid veidi üle 7000 ning Simpelil üle 13 000.
Peale seda kui Diili ja Simpeli kliendid on viidud üle Super kõnekaardi teenusele, saavad nad osa ka kõigist Super teenuse hüvedest:
- 5€ ja 10€ laadimisel kaasnevad mahukad boonused, kus ettemaks hakkab kuluma alles peale boonuste ära kasutamist https://test.super.ee/et/boonused
- Super paketid mobiilsele internetile ja kõnedele https://test.super.ee/et/teenused
- Super Äpp ja iseteenindus, kus on mugav laadida, pakette osta ning näha kogu teenuse kasutust ja alles olevaid või kulunud mahte. Lisaks saab hallata läbi ühe äpi/iseteeninduse ka mitut numbrit.
- Superi teenus võimaldab kasutada internetti 5G levialas (kui klient kasutab 5G võimekusega seadet).
Simpeli ja Diili kõnekaartide kliendid viiakse Super kõnekaardi teenusele üle selle aasta neljandas kvartalis. Kõik kliendid, keda muudatus puudutab, saavad personaalse teavituse SMSi teel, mis saadetakse neile vähemalt 30 päeva enne Superi teenusele viimist.
Diili ja Simpeli kõnekaardi klientide üleviimine Super kõnekaardi teenusele toimub sujuvalt ja automaatselt ning kõik klientide mobiilinumbritel olevad teenuste mahud (sh kõneaeg, mobiilse andmeside maht, ettemaksu jäägid) jäävad klientidel alles.
Hetkel saab veel jätkuvalt Simpel ja Diil kõnekaartide laadimiskoode ja kraapekaarte soetada nii erinevatest müügikohtadest üle Eesti kui ka laadida läbi Simpeli ja Diili kõnekaardi kodulehe.