Diili e-pood lõpetab juuli lõpus tegevuse
Mobiilioperaator Diil sulgeb 29. juulil oma e-poe ning edaspidi saavad Diili kliendid kasutada erinevateks ostudeks ja sooduspakkumisteks Telia e-poodi.
Diili e-poe sulgemise põhjuseks on selle vähene kasutus, mis jääb nädalas enamasti vaid kuni paari ostu piiresse. Reeglina kasutavad Diili kliendid ostude tegemiseks juba praegu Telia e-poodi, kus on toodete valik laiem ning ka sooduspakkumiste osakaal suurem.
Diili e-poe sulgemine aitab suunata sellest vabaneva ressursi Diili teenuste ja pakettide arendamisse ning võimaldab turule tuua uusi lahendusi, mis vastavad klientide kasvavatele vajadustele.
Kõik kuni 28. juulini tehtud ostud Diili e-poes täidetakse ning sealt ostetud seadmetele jäävad kehtima ka kõik garantiid.
Infot toodete remondi ja hoolduse kohta leiab „Remondi ja hoolduse” lehelt.
Diili e-poega seotud küsimuste ja murede korral saavad kliendid helistada numbril 13445 või kirjutada info@diil.ee.
Uue seadme ostmiseks soovitame oma klientidel edaspidi külastada Telia e-poodi.