Abi

24h infotelefon: 13445. E-post: info@diil.ee



Remont ja hooldus

Pärast ostu hoia arve ja garantiilehed alles.

Diil kõrvaldab pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puudused tasuta. Erakliendile on pretensioonide esitamise aeg 24 kuud alates ostu kuupäevast.

Esimese 6 kuu jooksul ilmnenud puuduste korral pead erakliendina tõendama, et:

  • tegemist on puudusega ehk epingutingimustele mittevastavusega;
  • puudus või selle põhjus ilmnes esimese 6 kuu jooksul ehk pöördusid Diili poole esimese 6 kuu jooksul.

Kui Diil on andnud seadmele müügigarantii, tagab Diil puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.

Ekspertiisile ja remondile kuluv aeg sõltub seadme liigist ja leitud puudusest. Tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva. Täpne remondiaeg lepitakse kokku seadme remonti vastu võtmisel.