Saad Diili kliendiks tulla oma mobiilinumbriga.
Kuidas tulla Diili kliendiks oma numbriga?
- sõlmi Diiliga liitumisleping, saad tasuta uue SIM-kaardi;
- Diil lõpetab Sinu eest senise kehtiva lepingu teise operaatoriga;
- teavitame mobiilinumbri teisaldamise kuupäevast SMS-iga nelja tööpäeva jooksul alates lepingu allkirjastamisest;
- teisaldamiskuupäeva hommikul vaheta vana SIM-kaart uue Diili SIM-kaardi vastu.
Numbri ületoomist saad alustada Telia esinduses või siinsamas veebis.
Vali pakett ja liitu DiiligaKuidas numbri ületoomine toimub?
- numbri ületoomine võib kokku kesta 7-9 kalendripäeva alates Diili uue liitumislepingu sõlmimisest (iseteeninduses liitumisel lepingute ja SIM-kaardi kohaletoimetamisest;
- numbriliikuvuse ootel Su olemasolev mobiiliteenus ei katke;
- numbri ületoomine teisest võrgust toimub reeglina öösel kell 03:00. Sel ajal ajal võib olla maksimaalselt 15 minutit sidekatkestust;
- numbri lõpliku ületoomiseni tagab mobiilside teenuste toimimise Sinu senine mobiilioperaator, alates uue SIM-kaardi tööle hakkamisest Diil.
Miks võib numbri ületoomine ebaõnnestuda?
- liitumisleping ei ole numbri kasutaja nimel;
- tegemist on kõnekaardi numbriga, millega ei saa operaatorite vahel liikuda ja kõnekaardi number on vaja enne muuta lepinguliseks;
- numbri ületoomisel on andmed ebatäpsed või valed (näiteks numbri omanik ei ole õige vms);
- loobud numbri ületoomise soovist ise (vastav avaldus tuleb esitada 3 tööpäeva jooksul alates numbriliikuvuse algatamisest);
- numbri ületoomise katkemisest teavitatakse Sind SMS-iga.
Numbri kuuluvuse päring
Seda, millisele operaatorile konkreetne mobiilinumber kuulub, saad vaadata numbripäringu lehel.
Numbripäring näitab ainult operaatorit, kuhu number kuulub. Otsing ei näita kas tegemist on kõnekaardi või lepingulise mobiilinumbriga.