Saad Diili kliendiks tulla oma mobiilinumbriga.
Kuidas tulla Diili kliendiks oma numbriga?
- Sõlmi Diiliga liitumisleping, saad tasuta uue SIM-kaardi.
- Diil lõpetab Sinu eest senise kehtiva lepingu teise operaatoriga.
- Teavitame mobiilinumbri teisaldamise kuupäevast SMS-iga nelja tööpäeva jooksul alates lepingu allkirjastamisest.
- Teisaldamiskuupäeva hommikul vaheta vana SIM-kaart uue Diili SIM-kaardi vastu.
Numbri ületoomist saad alustada Telia esinduses või siinsamas veebis.
Vali pakett ja liitu DiiligaKuidas numbri ületoomine toimub?
- Numbri ületoomine võib kokku kesta 7-9 kalendripäeva alates Diili uue liitumislepingu sõlmimisest (iseteeninduses liitumisel lepingute ja SIM-kaardi kohaletoimetamisest).
- Numbriliikuvuse ootel Su olemasolev mobiiliteenus ei katke.
- Numbri ületoomine teisest võrgust toimub reeglina öösel kell 03:00. Sel ajal ajal võib olla maksimaalselt 15 minutit sidekatkestust.
- Numbri lõpliku ületoomiseni tagab mobiilside teenuste toimimise Sinu senine mobiilioperaator, alates uue SIM-kaardi tööle hakkamisest Diil.
Miks võib numbri ületoomine ebaõnnestuda?
- Liitumisleping ei ole numbri kasutaja nimel.
- Tegemist on kõnekaardi numbriga, millega ei saa operaatorite vahel liikuda ja kõnekaardi number on vaja enne muuta lepinguliseks.
- Numbri ületoomisel on andmed ebatäpsed või valed (näiteks numbri omanik ei ole õige vms).
- Loobud numbri ületoomise soovist ise (vastav avaldus tuleb esitada 3 tööpäeva jooksul alates numbriliikuvuse algatamisest).
- Numbri ületoomise katkemisest teavitatakse Sind SMS-iga.
Numbri kuuluvuse päring
Millisele operaatorile konkreetne mobiilinumber kuulub, saad vaadata siit.
Numbripäring näitab ainult operaatorit, kuhu number kuulub. Otsing ei näita kas tegemist on kõnekaardi või lepingulise mobiilinumbriga.