Abi


24h infotelefon: 13445. E-post: info@diil.ee




Numbriliikuvus

Saad Diili kliendiks tulla oma mobiilinumbriga.

Kuidas tulla Diili kliendiks oma numbriga?

  • Sõlmi Diiliga liitumisleping, saad tasuta uue SIM-kaardi.
  • Diil lõpetab Sinu eest senise kehtiva lepingu teise operaatoriga.
  • Teavitame mobiilinumbri teisaldamise kuupäevast SMS-iga nelja tööpäeva jooksul alates lepingu allkirjastamisest.
  • Teisaldamiskuupäeva hommikul vaheta vana SIM-kaart uue Diili SIM-kaardi vastu.

Numbri ületoomist saad alustada Telia esinduses või siinsamas veebis.

Vali pakett ja liitu Diiliga

Kuidas numbri ületoomine toimub?

  • Numbri ületoomine võib kokku kesta 7-9 kalendripäeva alates Diili uue liitumislepingu sõlmimisest (iseteeninduses liitumisel lepingute ja SIM-kaardi kohaletoimetamisest).
  • Numbriliikuvuse ootel Su olemasolev mobiiliteenus ei katke.
  • Numbri ületoomine teisest võrgust toimub reeglina öösel kell 03:00. Sel ajal ajal võib olla maksimaalselt 15 minutit sidekatkestust.
  • Numbri lõpliku ületoomiseni tagab mobiilside teenuste toimimise Sinu senine mobiilioperaator, alates uue SIM-kaardi tööle hakkamisest Diil.

Miks võib numbri ületoomine ebaõnnestuda?

  • Liitumisleping ei ole numbri kasutaja nimel.
  • Tegemist on kõnekaardi numbriga, millega ei saa operaatorite vahel liikuda ja kõnekaardi number on vaja enne muuta lepinguliseks.
  • Numbri ületoomisel on andmed ebatäpsed või valed (näiteks numbri omanik ei ole õige vms).
  • Loobud numbri ületoomise soovist ise (vastav avaldus tuleb esitada 3 tööpäeva jooksul alates numbriliikuvuse algatamisest).
  • Numbri ületoomise katkemisest teavitatakse Sind SMS-iga.

Numbri kuuluvuse päring

Millisele operaatorile konkreetne mobiilinumber kuulub, saad vaadata siit.
Numbripäring näitab ainult operaatorit, kuhu number kuulub. Otsing ei näita kas tegemist on kõnekaardi või lepingulise mobiilinumbriga.

Volikirjad

Lepingu omanikuna saad volitada teist isikut Sinu nimel erinevaid tehinguid tegema. Teisele isikule saad anda üldise volituse või lubada teha ainult teatud tehinguid, nt teenuseid tellida, kaupa osta, arveldusega tegeleda jne.

Erinevad volitused

  • Lepingute sõlmimise volitusega kauba ostmiseks ja teenuse tellimiseks saab volitatud isik ka edasivolitamise õiguse.
  • Arveldustoimingute volitusega ei kaasne edasivolitamise õigust, sh ei laiene see teenuste eristuse tellimiseks, väljuvate kõnede ning kasutatud teenuste eristuse saamiseks.

Volitused on tähtajalised. Kui volitatavale isikule ei määrata volituste lõpukuupäeva, kehtib volitus 3 aastat alates lisamisest. Vajadusel saad volituse lõpetada ka muul ajal.

Volitada saad Telia esinduses või mugavalt ja kiirelt Diili iseteeninduses.

Logi iseteenindusse ja halda volitusi
Teadetest loobumine

Saadame ainult selliseid uudiseid ja pakkumisi, mis võiksid Sulle huvi pakkuda. Kui siiski soovid neist loobuda, saad teha seda mugavalt Diili iseteeninduses.

Logi iseteenindusse ja märgi kuhu pakkumisi soovid saada.
Kasutajaandmed

Igale mobiilinumbrile saad määrata kasutaja. Nii on lihtsam hallata oma numbreid Diili iseteeninduses ja arvetel, kui oled märkinud, et soovid näha kasutaja nime arvel.

Logi iseteenindusse ja halda kasutajaandmeid

Salasõna
3-8 märki

Salasõna on vajalik selleks, et saaksime Sind Diili infotelefonile 13445 helistades identifitseerida.
Salasõna saad registreerida Diili iseteeninduses ja Telia esindustes. Salasõna peab olema 3-8 märki ning võib sisaldada numbreid ja/või tähti.

Logi iseteenindusse ja lisa salasõna

Kliendina oled Sa kohustatud välistama salasõna teatavaks saamise kolmandatele isikutele ja oled vastutav kõikide salasõna kasutamisest tulenevate tagajärgede eest (sh salasõna kasutades tellitud teenuste eest tasu maksmise eest).

Ajutine lepingu peatamine

Vajadusel on Sul võimalik leping ajutiselt peatada ning teenuste kasutamist saad igal ajal uuesti jätkata.
Ajutise lepingu peatamisele kehtib ühekordne tellimistasu 1,992 € ning kuutasu 1,62 €. Esmakordsel tellimisel kaasneb soodustus ning 90 päevaks kehtib kuutasu 0 €.

Peatamist saad tellida Telia esinduses või Diili infotelefonil 13445.

Tutvu ajutise lepingu peatamise teenuse tingimustega EST | RUS
Sideteenuse piiramine SIM-kaardi kadumise või varguse korral

Teenus on tasuta.

Piiramise ajal on võimalik vaid numbrile sisse helistamine, paketi kuutasu maksmise kohustus säilib.

Ümbervormistamine

Saad liitumislepingu vormistada teise kasutaja nimele nii, et number jääb samaks.

Ümbervormistust saad sõlmida Diili iseteeninduses või Telia esinduses.

Peale ümbervormistamise lepingu kinnitamist suletakse praeguse lepingu omaniku number ning see võib võtta veidi aega. Pärast seda tuleb uuel omanikul numbri kasutamiseks sõlmida uus liitumine.

Ümbervormistuseks logi sisse Diili iseteenindusse
Pakkumiste arhiiv
Pakkumiste tingimustega saad tutvuda siin